Tuesday, October 18, 2011

:) ^^ ;D SeWeL ~ :( xD :'(

Assalamualaikum ..
Annyeong Haseyo ...




"Nea seorang budak yang sewel .. 
hari-hari dia sewel.. 
dia sangat suka buat benda2 yang sewel .. 
dia menyayi, melalak, menari dan menggelak seperti orang sewel .."


Pada suatu hari , Nea telah berjaya membuat rakan-rakannya, Ateen and Dina berjangkit kesewelannya bersama. kesewelan itu amat sewel. seperti biasa , dia bergelak menyanyi menyewel sehingga kawan-kawannya terikut bersewel. dia mencucuk-cucuk tangan kawan-kawannya sambil berbunyi manja "UNNIEEEE" atau "ANYEONG ANYEONG ANYEONG" atau sambil menyucuk-nyucuk button badge SHINee dan menunjuk ke arah ONEW sambil berkata gedik "OPPPAAAAA ~~" .. kesewelan "OPPA~~" berjaya menjangkiti Ateen dan berjaya membuli Dina sehingga dia menjadi sewel lalu menggelak dan menjerit kerana dia sangat sewel . mereka keep bercakap 'SEWELLL~~~' mcm Kiela atau lebih kepada mcm dalam PISAU CUKUR ... oh ! tidak lupa jugak TAG LINE NEA yg dicuri dr WGM KHUNTORIA : DOONGDOONGGG~ telah berjaya mencuit hati sewel Ateen . Nea yang sewel penah berkata "kalau aku masuk AF , aku nk guna TAG LINE DOONG DOONGGG ~~' ... kesewelan DOONGDOONG~~ selalu disambut dengan perkataan DUGUEN DUGEUN oleh Ateen yang juga agak sewel kerana hari-hari dia duduk di sebelah Nea si Sewel yang sewel. Dina yang jugak sewel selalu bergelak sahaja kerana dia mengcontrol kesewelannya dr diketahui umum tidak seperti Nea yang tanpa segan silu menayang kesewelan beliau pada semua manusia yang tidak sewel di sekeliling beliau yang sewel.. ehem ehem .. untuk pegetahuan para pembaca-pembaca yg kesewelan setelah membaca post yang amat sewel ini, Nea akan menjadi sewel hanya bila dy kebengangan dan kebosanan .. dan untuk pengetahuan korang yang semakin pening dek kesewelan, Nea sentiasa sewel. hal ini bermaksud dia selalu xdak keja n kbosanan n agak selalu kebengangan lalu menyebabkan dirinya yang sewel menjadi sewel dan bertambah tambah tambahlah sewelnya dari semasa ke semasa . p/s lagi : sebab tuh dy xdak bf . kwangGIKWANG*khas buat Nodu*..


di malam hari .... di kelas add math .. di dewan sekolah .... sesuatu yang sewel telah terjadi
apabila Atiqah(kawan budak2 sewel) berjaya menipu KANAK-kanak sewel yang berada di bengkel subjek add math di dewan bersama2 rakan2 sekolah yang laen .. kanak2 terebut terkejut beruk lalu menjerit2 terutama nea yang terus berdiri tanpa menghiraukan orang2 laen yg xsewel seperti beliau .. nea berjaya menarik perhatian 1 dewan untuk melihat ke arah beliau yang sewel . sehinga cgu bersuara : dlm math ade lawak ke ? hehee ...setelah semua keadaan reda , tiqah kembali bersuara : aku tipu jaa .. ciss !!!! nea terus menyewel kerana kebengangan bersama2 aten .. dina yang waras ketika malam itu tidak menghiraukan aten n nea yang kesewelan dek tertipu. KWANGGIKWANG~~~

~ ateen - dina ~

Keesokan harinya .... jengjengjengg .. ******nak tau apa yang berlaku ???? klik SINI .... pandai2 laa korang cari part neyh dekat entry tu yea ... ;) ******

~ nea - ateen ~
*sesuatu telah berlaku, sila baca di blog Nea :)*

tetapi setelah keadaan mula riuh rendah di kelas tersebut, nea kembali menyewelkan diri bersama2 kawan-kawannya yang sewel di kelas yang agak sewel itu sehingga ramai yang menjadi sewel termasuk nadia n tiqah yang semakin sewel.

itulah kisah Nea yang sewel bersama kawan-kawannya yang sewel di dalam kelas... xD

------ To Be Continue ------
(kalau kami masih sewel ;P)

ingin tahu bagaimana "Unnie~~~", "Oppa~~~" , "annyeong~ annyeong~ annyeong~ disebut ?? sila play video di bawah .. :)



the words from IamFyna ::
*kalau SchaJjong and KeyLa satu kelas dengan DiNew, AteenMin, NeaMinho .. mesti best .. boleh bersewel sama-sama .. :'(
**idea nak buat entry nie oleh pemilik blog : DiNew [bila asyik dengar Ateen keep bercakap sewel kat Nea bila Nea buat something mcm org sewel kat dalam kelas], idea disokong oleh AteenMin tetapi entry nie ditaip sendiri oleh NeaMinho ... :)
**segala salah silap, terkasar bahasa, tersalah cakap dalam entry nie, kami ber-3 mohon maaf ..
**maaf jugak untuk ayat yang agak tunggang-langgang kat atas tu :P kami bukan tak tau guna BM dengan baik okey ... kami just nak bagi entry nie jadi sewel macam kami ja .. harap maklum ..
**thanx untuk sesiapa yang baca .. kalau baca, even sikit, tinggal komen eh .. hehehehehe ..

panjang ouh entry ni ! okey ! I should stop now. Annyeong~ ^^

0 Stars Talking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...