Wednesday, December 14, 2016

Event Marketing Plan Presentation DONE! XD

Assalamualaikum... 
Annyeong Haseyo... 


hye guys! I'M BACKK! Over kejap. Ada ke orang kisah hang ada ka dak, Edrina oi? hahahaha. Dah2, taknak start merapu kerapu, back to the topic..... YEAYY! Final big presentation before Final Year Project (FYP) which is Event Marketing Plan presentation dah settle! Relax kejap. Kejap je lah, assignments lain ada lagi. heheh. Untuk taknak bagi korang blur, meh nak cerita sikit....

Students Event Management Semester 4 UiTM kena come out dengan Marketing Plan untuk digunakan for FYP nanti. Adiwangsa generally nak buat Music Fest. dalam Adiwangsa, ada 3 mini group yang boleh suggest nama/content/marketing strategy untuk FYP next semester. Then kena fight secara sihat dengan kelas lain, The Best Marketing Plan akan dapat hadiah masa Eventgers Dinner nanti.

Contemporary Art Night 2017
#CAN2017

KL Knot 2017
#KLKnot2017

Muzik Kita 2017
MuzikKita17

These are the 3 mini groups. Alhamdulillah, presentation berjalan lancar. And panel said, tiga3 group ni ada kekuatan masing-masing, so need to sit down together and amek point sikit-sikit dari each group untuk our fyp.

Lagi 2 fyp dari kelas yang sama batch dengan ktaorg; Kite Fest (by Verenide) and Sports Event (by Diafora). nak tahu sapa menang untuk The Best Marketing Plan?? kena tunggu next week. hahahaha. pemenang akan diumumkan nanti masa dinner. dah cakap kan 😜
 
my mini groups masa Sem 2 and Sem 3 nominated untuk Best Event Proposal and Best Event Prototype. oh, ye..nominated je. takmenang. hihi. tp still got high mark. kali ni, nominated ke tak, taktahu lah. lecturer takbagi tahu pun. hahaha. tapi yang penting, panel dapat apa yang ktaorg cuba sampaikan. even fina takpuas hati dengan presentation diri sendiri. huhu. tu je kot. bye!

Adiwangsa Event

some of #CAN2017 merchandise

1 Stars Talking:

Lya Amie said...

tahniah dah selesai presentation moga kalini dapat lah best proposal tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...