.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Friday, October 29, 2010

Facebook Comics best !! i like ! (^^,)

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia ...

sekarang , fina nak kongsi 1 blog baru dengan korang encem . blog apa ?? fikir blog Facebook Comics . apa ada dekat blog nie ? best ke ?? besttt ! dekat blog nie, ada status FB yang luar biasa . besar kemungkinan boleh buat korang gelak tebahak-bahak . heee~ nak taw luar biasa yang macam mana ?? baca lagi untuk tahu lebih lanjut nerd..............


tengok beberapa print scrn kat bawah nie kenyit.................

(p/s : klik pada image untuk paparan lebih jelas .. )




nie main page nya . simple lagi . mungkin sebab baru dibina kowt . tp entry dia dah banyak . followers pun cepat jer meningkat . heee~ (fina follower ke-10 ! senyumkenyit)

antara entrynya ........... lawak2 !! gelakguling

-kisah facebook, twitter, blogger dan wordpress -


- bila wonderpets ada FB ... (apa yang penting ? kerjasama !) -

- bawang merah, bawang putih .. dan bawang besar -

hahahaha . bagi fina . komik2 status FB yang dyorg buat tu mmg kelakar . tu laa yang fina kata status FB luar biasa tuu . heeee~ (^^,)

hah ! untuk pengetahuan korang . blog nie diuruskan oleh adik beradik . dan semua status yang luar biasa tu , dyorg yang buat . baca kat bawah nie ....


big clap for them tepuktangan okey . fina pun dah tak taw nak ulas apa dah, korang pergi jalan-jalan sendiri laa yea dekat sana . banyak lagi status FB yang luar biasa yang boleh membuatkan korang tersenyum bila membacanya . kenyit

0 Stars Talking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...