.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011 !! (^^,)


wohooo ! dah masuk tahun baru ! SELAMAT TAHUN BARU kepada semua . 2011 . SPM ! yes , SPM ! takut laa jgak .. huhu~ azam baru ?? ohh ! azam lama pon tak tercapai lagi .. wkakaka :P okey2 . meyh baca azam Fina tahun nie ....... ;)
tahun lepas (2010) , ada laa 2-3 azam yang tercapai . ngeh3 .. so, dibawa laa ke tahun nie .. okey .. azam Fina tahun nie .......


  • of coz laa nak 9A+ .. huhu~ SPM Candidates kann .. ngeh3 .. harap2 tercapai .. aminnnnn~ *oh ! add math ! please be kind to me ! :P
  • nak urus masa dengan lebih baek
  • siap homework tepat pada masa yang cikgu tetapkan .
  • siap semua homework tak kira apa yang berlaku .. chewahhhh :P
  • tak mau buat cikgu + kawan-kawan marah dengan diri nie .. hehehehe xD
  • nak buat mak ayah rasa bangga ada anak perempuan macam nie . :) *azam setiap tahun ..



tu je lah kowt azam untuk tahun nie ... heeee~ sesapa ada azam tuu, meyh laa kongsi2 kat sini .. ;) hah ! kepada semua SPM 2011 Candidates, terutamanya, student SMK DERMA, GOOD LUCK ! semoga batch kita jadi batch yang terbaik .. n semoga kita dapat straight A+ yang kita impikan tuu .. aminnnn~

0 Stars Talking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...