.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Wednesday, November 3, 2010

Banjir :: Perlis 2010 [Part 2]

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia .......
hayuu2~! ngeee~ hari nie story sal banjir lagi . huks , bangun2 tidur tadi, tengok, air dah tak banyak dah dlm rumah . kurang sikit dari semalam . syukur, Alhamdulillah . air dah surut . dan paling penting .... dalam bilik fina..kat meja komputer.. air sikit pun tak kena . bersyukur sangat2 . heee~ (^^,) okie dokie, sekarang fina nak story sal aktiviti fina hari nie ... ;) [[klik read more]]

PAGI 3 NOVEMBER 2010

~ sarapan masa banjir . sedap oOo !! ;) ~


[10:44am] ~lepak dalam air~

~tempat masak special xD . dijamin bersih oke ! fina ada kat situu dari diorg sipa2kan bahan sampai laa masakan tuu boleh di makan .. :) ~

~ join meeting bawah pokok . hehehhe ~

[10:49am]

[10:54am] ~ 'Taman Terapung' (Taman Desa Putra)~




" epy bezday , bihah ! "
PETANG 3 NOVEMBER 2010

lepas makan t/hari , kami keluar ramai-ramai, buat senaman kaki . haha . berjalan kaki meredah banjir untuk ke kangar . heee~ (^^,)

[3:32pm]



[3:33pm] ~ macam nak nyanyi lagu negaraku jer budak neyh ! hahaha . ~


[3:40pm] ~ paras air . 0.1 meter ~

~SMK Putra~


[3:43pm] ~paras air . hampir 0.5 meter . dalam lagi dari tempat tadi...~

~habis barang2 dalam kedai tuh hanyut .. ~

~awat depa suka sangat berenang dalam air banjir tuh ???~
[3:46pm] ~D'Putra Corner~



[3:59pm]
[4:36pm} ~ke Kangar~


[4:42pm]

[4:44pm] ~Dataran Dato Sheikh Ahmad~




[4:50pm} ~Klinik Kesihatan Kangar~

[4:52pm]


[4:55pm]


~padang bola macam LAUT  !! ~
[5:03pm]

~budak2 padang Katong~


[5:06pm] ~depan hospital~





[5:16pm] ~hospital~











[5:32pm]

[5:40pm] ~UNIMAP~


[5:51pm]

[6:08pm]

[6:12pm] ~jalan Padang Katong~

best oOo buat senaman kaki . hehe . pengalaman yang agak seronok . heee~ (^^,)

[6:19pm] ~weee~ air dah surut ! Alhamdulillah. :D ~


Syukur, Alhamdulillah...air dah surut.. rumah pun boleh dicuci dah ... heee~ tapi kan......susah ouh maw cuci... baunya sangat 'harum' !! nak tak nak, kena buang jugak tikaq getah tuu . kena ganti dengan tikaq yang baru . adoyaii... harap-harap, nie kali pertama dan terakhir rumah fina banjir....aminnnn~ cukuplah sekali merasa, tak mau merasa dah ... huhue~ k.lah...setakat nie jer posting nie...papai ! assalamualaikum . :) *take care*



1 Stars Talking:

honaqboys said...

slm...hehhe.....nice pic kk....sya pn bdk pdg ktong gk...tp knpa gmbr sya xder pn...wahuhuihuhha...tp gmbr bdk2 pdg ktong ad..mna aci..hehhe....t bla2 kta jumpa kt kmpng pdg ktong k..ptg2 mai la tgk kmi men bola atwpn jom lepak kt kdai dlm kmpng kk...[honaqboys]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...