.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Friday, November 5, 2010

selepas banjir ......... :D

Assalamualaikum dan salam 1malaysia ...

weweeee~ air banjir dah surut... Alhamdulillah . tapi kan .. fina jgak bersyukur dengan banjir kali nie.. sebab ?? sebabnya, fina dapat 1 family baru . mak cik, pak cik, kakak-kakak, abang-abang, adik-adik ... heeee~





nampak khemah dalam pix kat atas ?? haaa~ kat situ laa kami berkumpul..makan-makan, sembang-sembang. pertemuan org-orang yg dok kat situ berasal dari bawah pokok jer . masa hari ke-2 banjir, lepak-lepak dengan diorang kat bawah pokok siap dengan tempat masak lagi ada kat situu. lepas air dah surut, khemah tuu didirikan dan kami still makan bersama dan berkumpul kat situ . hee~ makan ramai-ramai, syiiioookkk oOoO !! (^^,) kakak-kakak yang ada kat situ, spoting habes !! i likee ! xD sebelum nie memang tak kenal diorg sebab masing-masing sibuk dengan kerja kan ... huhue~ bila banjir nie, jumpa habis . hehe . rumah diorg tuu dekat kampung sebelah taman nie .. memang susah laa nak jumpa kan , yang dalam taman nie pun susah nak nampak muka . huhue~ okey lah, yang penting fina haapy dapat kenal dengan diorg . harap2, suatu hari nanti, kami akan berkumpul lagi cam neyh . (^^,) amiinnnn~

~gambar hiasan buat tatapn mata korang :) [selepas banjir]~




*hubungan dari kaki berendam dengan air sampai laa air dah kering seperti sediakala . i like ! ;)


0 Stars Talking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...