.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Wednesday, December 28, 2011

taggged

tag from fairuz .. 

1. apa benda penting dalam hidup korang ?
camera.lappy.hphone

2. benda terakhir korang beli guna duit sendiri ? 
SHINee diary :) *100% duit Fina sendiri ^^

3. dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti ?
tempat : KOREA . tema : beach wedding .. wakakaka~! merepek ! :P

4. adakah korang sedang bercinta sekarang ?
ye. *dari kecik lagi bercinta .. dengan Dia .. :')

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
selamanya. :)


6. dimana korang selalu jumpa kekasih korang ?
pk laa sendiri .. hehh ;)

7.novel/buku/majalah terakhir korang beli ?
YG yang latest . yang ada calendar artis Kpop uwh ^^

8. apakah nama penuh korang?
Nur Edrina Bt. Zulkafli

9. antara mak dengan ayah,yang mana korang lagi mesra ?
mak. sebab dia sangat memahami dalam semua hal ^^ *ayah faham benda berkaitan pelajaran je .. heh :)

10. namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup ?
Nabi Muhammad .. :) tapi , memang mustahil dah .. hmmm. so, sekarang, Dafi and SHINee Member [ONEW, Jjong, Key, Minho, Taemin]

11. adakah korang basuh baju sendiri ?
tak. mesin yang tolong basuhkan xD

12. dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi ?
Mekah :')

13. pilih salah satu, peluk atau cium?
takmau dua-2 ! meronggggg~ :P

14. beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang ?
- kakak angkat waktu sekolah rendah
- baik
- cantik ^^

15. 5 benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang ?
*benda kan ? bukan orang ? heh :D
-camera
- lappy
- hphone
- duit
- hadiah yang orang bagi :')

16. 5 lagu korang suka dan selalu dengar ?
- Seumur Hidup*Dafi
- Euphoria*Dafi
- Stand By Me*SHINee
- A-yo*SHINee
- Kiss Kiss Kiss*SHINee
*Fina memang suka banyak lagu and suka semua lgu Dafi and SHINee .. tapi 5 nie Fina selalu play .. ^^

17. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut besday tahun lepas ?
21 September . tahun lepas ? kat KFC Kangar

18. 6 orang blogger yg korang nk tag?
jarang blogwalking sekarang .. taktau nak tag sape .. huhu .. sape2 yang teringin nak jawab soalan kat atas tu, buat laa . tingal komen, nanti Fina pi baca ^^

19. cerita sikit pasal blogger pertama korang tag ?
-----








tag nie dah lama .. tahun lepas kot .. tahun nie pun nak habis, baru nak buat .. hehe ... sorry~ :D

0 Stars Talking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...