.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Friday, April 19, 2013

Saya Nak Didiey Review Blog Saya Sebab ???

Assalamualaikum...
Annyeong Haseyo...


Fina nak sis Didiey review blog Fina sebab.......

  • blog iamFyna nie takpernah merasa di'review. sobs sobs *sambil kesat air mata* sangat sedih. :'(( hehehe..
  • Blog Fina nie ringan, cantik, comels, menarik, da bomb. *okay. perasaan tahap melampau. hehehe* takde lah. gurau je. Fina nak tau pandangan orang terhadap blog nie. apa yang patut Fina tambah, kurangkan or kekalkan..... ;) 
  • Fina nak cari pembaca setia untuk blog nie. mana tau kalau2 Fina boleh dapat pembaca setia dari review yang sis buat. :) Fina sangat berterima kasih *lambai2 tangan ala2 Miss Universe* hehehehe

HEHE. Fina tak kreatif untuk membuat alasan yang kretif supaya dipilih org sis didiey yang kretif lagi comel. eh ?? hehehe. disebabkan Fina tak kretif laa, Fina nak di'review. mungkin Fina akan jadi kretif bila direview?? tiada siapa tau. eh eh ?? HEHE. x) itu je rasanya. better Fina stop sebelum  TERbuat karangan 360pp .  kekekekekeke. till then, annyeong peeps! :*


Tag :  
- sis Shaila
- anis





cemana nak buang disable right click ntah ? rasa mcm menyusahkan laa plak benda tu. diri sendiri pun susah. org lain mesti susah gak :3

3 Stars Talking:

Anis Najiha said...

tq for tag. Insyaallah Anis join nanti..

cik didiey said...

hye! thanx join :)
insyaALLAH ada rezeki didiey review ye :)

Mimie Najib said...

salam.. =)
singgah sini dari segmen sama.. kalau sudi meh la singgah sini jap.. :)

http://april-in-love.blogspot.com/2013/04/segmen-saya-nak-didiey-review-blog-saya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...