.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Sunday, January 15, 2017

Day #11: Love Story

Assalamualaikum...
Annyeong Haseyo...


Pengalaman bercinta? Amboi task. Dasyat jugak ek πŸ’¦πŸ’¦ Kita tak kahwin lagi, macam mana nak cerita pengalaman bercinta? Cinta monyet? Hmm. Malas lah nak ingat. 'Monyet' tu pun dah bahagia dengan orang lain. Hahahaha. Hmm. Okay. Untuk selesaikan jugak task Day #11 ni,...Let me tell you my love story with other people, not a person called 'special boyfriend'πŸ˜„

Family. My ultimate lovess, Mak, Abah, Along, Angah, Adik, Kaklong, Kakngah plus my babiess, NAB, MZ and CEM (and all my coming soon nieces/nephews). The love for them make me strong in every way, at all time. Rasa cinta kat diorang, buat Fina kuat untuk terus berjuang. Setiap kali 'jatuh', setiap kali rasa susah, Fina bangun balik, demi diorang. Diorang semangat Fina. Adanya diorang, bertahannya Fina kat mana Fina ada sekarang. Sebab rasa cinta dekat diorang, adanya seorang Edrina di tahap ni. Cinta yang takkan pernah berkurang. Cinta yang buat Fina selalu bersyukur. Cinta yang diharapkan kekal selamanya. Pengalaman bercinta terindah, selamanya. :')

Goodnight~πŸ’—


 

1 Stars Talking:

Noor Najwa said...

lawak plak baca monyet tu dh bhgia dgn org lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...