.

.
"Sweetest Festival Ever" 13 May 2017 | Red Carpet Avenue Strand Mall, Kota Damansara

Thursday, December 16, 2010

Soalan SPM 2011 . xD

Assalamualaikum dan selamat petang ...

bhahax .. taon 2010 pun tak abes lagi .. dah kecoh sal 2011 .. amek kaw ! haha . gempak tak tajuk entry kali neyh ?? hehehe ;P peace yaaa ! ngeeee~ sebenarnya, fina kena tag jer pun .. kena tag kan kena jawab soalan .. hehehe . alah ! sekali sekala guna title yang tebabooom gituu, tak salah kan ?? hihihihi . okey, jom tengok apa soalannya .. :)
Fina d'tag oleh seorang vampire, schaVAMP .. :)

Q1: sepatu hijau di mata saya
jawapan:

kasut berwarna hijau .. comey ! ;)


Q2: nama belog saya
jawapan: iamFyna


Q3: kenapa pilih nama ini
jawapan: untuk memberitahu umum yang blog neyh, blog peribadi yang dimiliki oleh gurl bernama Fyna .. ngeeee~ (^^,)

Q4: 5 perkara yang korang suka.
jawapan: 
>> photography
>> music
>> rose putih
>> blogging
>> mesej dgn my special star ;)
 


Q5: 5 perkara yang korang tak suka
jawapan: 
>> result exam yang agak teruk
>> orang hipokrit
>> dipaksa
>> dimalukan [ copy jawapan vampire .. ngeh3 .. ;D ]
>> masalah dengan kawan-kawan 

then ? tag ! hummmm .. tak taw nak tag sapa .. sapa yang rasa fina tak kenal dia lagi, fina tag korang ! kalau korang buat tag nie, bg taw fina .. fina nak p baca . heeee~ ;)

yang tu tag  ... nie ada award plak .. umar yang bagi award nie .. mekaseh yea :) award ney fina ada dah .. tapi, dah ada orang bagi, amek je lah .. bukan susah pun .. bukan kena bayar pun.. kan3 .. heee~ tenx again to umar .. :)) 




thanked the person who gave u this award and tell 7 things about yourself
thanx yer umar ... :))

7 things about me
1. blogger
2. menyimpan angan-angan nak jd photographer
3. minat Dafi
4. penyokong SETIA team FOOTBALL MALAYSIA ;)
6. tak suka menunggu .. [ macam umar jgak :) ]
7. obses sama bintang [ star ] . hehehehe



p/s : banyak posting dalam draft .. nak publish sekali semua tapi banyak sangat .. hummmm~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...